luni, 8 martie 2010

Florian Pittis : "Icon"-ul unei generatii!

Despre Florian Pittis mi-e foarte greu sa scriu! El a insemnat pentru mine trecerea unui prag; prin spectacolul lui, "Poezia Muzicii Tinere", am descoperit rock-ul si cine sunt de fapt! Mergeam la fiecare reprezentatie PMT, cand a fost interzis la Bulandra l-am urmat si la casa aia de cultura a studentilor, i-am uitat numele...In extensie, spectacolele de teatru in care juca Motu erau sfinte, nu pierdeam nici unul!!!! Fireste, ca orice pustoaica am fost indragostita de Motu...Odata, la Nottara, i-am dus pe scena un buchet de flori. Habar n-am de ce, dar Motu mi-a rezervat un mic spectacol de pantomima. Prin mimica "refuza" buchetul meu de flori (care era al n-lea!) si eu, la instinct, m-am prefacut ca nu-l las sa scape..In culise mi-a zambit, trecusem cu bine testul "artistic". Mi-a multumit pentru flori. I-am raspuns extrem de politicos, desi eram praf de emotie: "Cu multa placere!" (si azi as vrea sa retraiesc momentul respectiv, sa gasesc o replica mai calda care sa exprime ce simteam atunci de fapt...) Drumul din culise la scari a fost ca un drive-test...sa nu alunec, sa nu ma impiedic de ceva, sa nu cad, atat ma gandeam!
Ce sa mai spun, prin el am invatat sa iubesc teatrul! Intai m-am dus doar la spectacolele in care juca el, mai apoi la toate.
Mi-am jurat ca atunci cand voi ajunge ziarista sa-i iau un interviu. Am facut asta imediat ce am intrat in presa, l-am publicat in Cotidianul, ziarul la care scriam atunci. Lui i-am promis, la o ciorba de burta, ca o sa scriu o carte despre ce a insemnat spectacolul lui pentru generatia mea..si pentru mine! Ne-a deschis usile teatrului si ale rock-ului, ne-a dat valori! Nu mi-am tinut promisiunea...
Motu, te rog sa ma ierti ca nu m-am tinut de cuvant! Si, mai ales te rog sa ma ierti ca nu ti-am spus niciodata ce mult ai insemnat de fapt in viata mea... Dar tu ai stiut, nu-i asa?!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu