marți, 23 octombrie 2012

Ce nu spune Medlife abonatilor

Semnezi contractul, primesti un card. Esti abonat la serviciile medicale Medlife.
Dai telefon pentru o programare. Peste 2 saptamani, o luna, avem loc liber, ti se spune. A doua oara la fel. Te miri, dar devii si suspicios. Chiar asa mare aglomeratie este la Medlife? Da, esti asigurat de call center-ul clinicii, suntem extrem de aglomerati!
Nu, draga abonatule Medlife, nu sunt mai aglomerati decat stiai tu de pe vremea cand nu aveai nici un contract semnat cu ei si veneai ca un pacient obisnuit. Realitatea este alta.
Medlife are alocat lunar un numar limitat de locuri pentru abonati, si daca la medicul la care vrei tu sa mergi s-a atins plafonul esti programat luna urmatoare chiar daca in agenda respectivului ar fi spatiu si peste o ora!
Medlife, Medlife, iti plac contractele corporatiste dar unde sunt drepturile noastre? Noi ce facem in cazul unei urgente?! Sau cand se impune un consult.
Medlife, ai un management defectuos, multe feedback-uri negative pe net. Ia masuri pana nu e prea tarziu!

9 comentarii:

  1. nu stiai? :) imi intelegi aversiunea? Abia astept sa vina ianuarie sa imi iau eu familia mea cu 4 membrii sa ii mut la RM

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ca abonatii au locuri limitate? Nu, habar n-aveam! Am banuit evident ca ceva nu e ok fiindca brusc dupa ce am semnat contractul cu ei - acum vreo 2 ani - pediatrul lui Bobby a devenit fffffff solicitat daca e sa ma iau dupa cum m-ar fi programat ei. Dar noi mereu am mers fara programare la el, doar l-am sunat sa-l anuntam ca avem nevoie de consultatie, asa ca nu mi-am batut capul prea tare.
      Dar recent am aflat ca e chiar politica lor si asta nu mi s-a parut ok asa ca am scris! Macar sa circule pe net informatia, sa se stie, ca in contract nu figureaza o astfel de clauza.
      De schimbat nu putem sa-i schimbam, ca e contract negociat de firma unde lucreaza Mircea si e avantajos. Spun avantajos pentru ca pediatrul lui Bobby e la Medlife, acolo l-am dus de la nastere, de fapt la ei am si nascut.
      Daca si noi am avea nevoie de serviciile lor (dopul de ceara al lui Mircea nu se pune! :) ), atunci clar nu ar mai fi ok!

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  2. Medlife nu a raspuns pe blog postarii mele, doar pe Facebook. Ca sa fie complet tabloul o sa dau copy/paste aici dialogului de pe Fb

    MedLife Romania Buna ziua, Rocsana,
    Am citit mesajul postat pe blog si ne cerem scuze ca a trebuit sa asteptati pentru un loc liber la un medic anume. Pe de alta parte daca ati fi solicitat serviciul, si nu medicul, in mod sigur ar fi existat un loc disponibil, si cel mai probabil chiar in aceeasi zi. Va rugam sa ne intelegi ca am implementat un sistem care sa ne ajute sa deservim nevoile unui numar cat mai mare de romani. Daca fiecare din cei 5000 de pacienti pe care ii deservim zilnic ar solicita un medic anume s-ar forma cozi si mai mari si, intr-un final, ar exista mult mai multi pacienti care nu si-ar putea rezolva problemele medicale in timp util. Va asiguram ca fiecare abonat este lafel de important precum un platitor, tocmai de aceea este deservit imediat in situatia in care are o problema medicala. Exista cel putin un medic disponibil in unitatile noastre care sa-l poata ajuta in cel mai scurt timp posibil.
    3 hours ago · Like
    Roxana Stancu Raducan Buna ziua Medlife, Problema pe care am semnalat-o eu este ca abonatii sunt discriminati, exista un plafon lunar de consultatii pentru noi si asta nu mi se pare in ordine cu atat mai mult cu cat nici nu figureaza in contract. Iar call-center-ul a negat vehment ca s-ar face vreo diferenta la programari intre abonati si restul pacientilor, deci e politica voastra interna. In alta ordine de idei, daca la unii medici se fac programari cu o luna inainte si la altii s-ar putea in aceiasi zi, asta pune in discutie competenta lor deci se cheama ca iar aveti o problema. Noi avem un contract prin firma unde lucreaza sotul meu, deci nu pe noi ne pierdeti, dar cei care au contracte individuale vor migra spre Clinica Regina Maria care deja urca in top.
    about an hour ago · Like
    MedLife Romania Draga Roxana, numarul de consultatii pentru abonati este nelimitat, atata timp cat abonatii sa prezinta cu o recomandare de la medicul de familie sau medicul specialist. Daca abonatul are o problema medicala, aceasta poate beneficia zilnic de serviciile noastre, fiind disponibil cel putin un medic in unitatile noastre – deci nu facem discriminari la acest capitol. Este adevarat ca abonatii au limitari in ceea ce priveste numarul de consultatii sau investigatii la medicii “ foarte solicitati”, dar acest lucru se intampla pentru a oferi si pacientilor platiori posibilitate de a beneficia de serviciile medicilor respectivi.
    about an hour ago · Like
    Roxana Stancu Raducan Draga Medlife, macar serviciul vostru de PR e bun! Raspundeti unei acuzatii, nu o ignorati, fapt ce poate induce impresia ca cel care acuza e in culpa de fapt, macar din nestiinta daca nu de altceva. smile Altfel, ce sa zic...pai tocmai programarea la medicul de familie/specialist/primar de la voi se face peste 2 saptamani in situatia norocoasa, 1-2-3 luni restul. Sincera sa fiu Medlife eu ma descurc oricum - exista spitale, alte clinici private etc - dar tin sa-ti spun, ca tot avem un contract cu tine, ca ai un management defectuos si asta se vede cu ochiul liber. Cred ca ai disponibilizat si personal - a propos, vezi ca si angajatii tai sunt nemultumiti! - probabil te-ai si extins prea mult si acum vrei sa recuperezi cheltuielile cat mai rapid, vorba e ca nu mai esti clinica de top de altadata. Iti sufla in ceafa "Regina Maria", asta e realitatea ta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Costin nu are abonament la Medlife, asa ca n-am avut probleme cu ei cu programarile si habar n-aveam ca stau lucrurile asa. Avem o reducere conform abonamentului sotului si pentru el, dar cum spuneam fara probleme la programari (de obicei gasesc loc de pe o saptamana pe alta sau pentru urgente il ducem in aceeasi si tot gasim loc la pediatrele la care il ducem in mod curent- una la Medlife Favorit, una la Spitalul de pediatrie).
    Si eu si sotul avem abonamente facute de firmele unde lucram la Medlife, eu am mers numai la ei in sarcina si n-am sesizat probleme cu programarile de genul celor descrise de tine si mergeam uneori la ginecolog si de doua ori pe luna (o data sa-mi fac analizele si la control, o data sa vada rezultatele). Poate ca nu era un doctor asa cautat, adevarul ca era mai tanar si la Medlife Favorit, nu in Grivita. Sau poate lucrurile s-au mai schimbat intre timp, ca n-am mai ajuns la ginecolog de aproape un an de zile.
    La ce era problema de obicei era la ecografiile importante din sarcina, unde mergeam la medici cautati si trebuia sa-mi fac cu mult timp inainte programare, dar asta nu se intampla doar la Medlife, se intampla si la Sanador.
    Sotul si-a rupt prin vara meniscul, s-a programat in aceeasi zi la ortoped la Medlife si i-au gasit loc, deci nu e asa de tragic cu urgentele la adulti. I-au gasit loc in cateva zile chiar si pentru RMN, deci iarasi se poate. Nu zic ca nu ar fi lucrurile cum spui tu, dar zic totusi ca nu e asa de grav cu urgentele sau nu a fost in cazul nostru.
    Asta daca nu vrei neaparat un anumit doctor. Probabil ca sunt unii medici foarte cautati, la care lucrurile stau cum spui tu. Dar sa stii ca si noi, ca adulti, cand am vrut sa mergem neaparat sa mergem la un anumit doctor la ei (de exemplu eu la endocrinolog, sotul la ORL) si n-am gasit loc prin receptie, am mers oricum la cabinet, am vorbit cu asistenta sau direct cu doctorul si ne-au facut loc printre programari sau am revenit la final de program. Acum sigur ca depinde si de doctor.
    Oricum e oarte urat din partea lor daca asa procedeaza si nu anunta din start, la incheierea contractului, care le sunt conditiile. Foarte urat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inteleg din textul tau Cristina ca voi nu aveti niciun contract semnat cu Medlife, doar carduri cu reducere.
      Postarea mea se refera strict la tratarea discriminatorie a abonatilor. Dintre care voi nu faceti parte. Deci impresiile postate aici nu-si au relevanta in context, nu?

      Ștergere
    2. Avem carduri de abonati (suntem abonati Medlife) si eu, si sotul. Avem toate consultatiile la medici de specialitate incluse in abonament, analize uzuale si alte beneficii, inclusiv la internarile in spital (am avut reducere si la nastere, am prezentat contractul firma unde lucram-Medlife la receptie), iar conform abonamentului sotului avem reducere si pentru copil la consultatii si analize. Contractele sunt semnate de firma sotului, respectiv firma unde lucrez eu, de ani buni, pentru toti angajatii companiilor respective. Nu sunt carduri personale, nu platesc eu lunar, plateste firma o suma lunara pentru fiecare angajat inclus in contract. Sunt carduri de abonati Medlife, asa scrie pe ele, asa sunt numite si la receptie.
      Asa ca eu zic ca are relevanta si opinia mea, dar cum spui tu, pana la urma e blogul tau.

      Ștergere
  4. Am avut la acest spital o programare care am facut-o din timp (cu cca 1 luna inainte ) eu fiind din Braila la ortopedie Pediatrie.Am stat 1/2 si am asteptat dupa care ne-am dus la receptie si am fost anuntati ca doctorul intarzie o ora.Intre timp au mai venit pacienti care desi erau programati dupa noi nu au fost anuntati de nici un fel.Mamicile cu bebelusi cu programare s-au certat pe buna dreptate la receptie.Dupa doua ore a venit medicul eu intram si in timpul consultatiei cineva din cadrul personalului a intrat in cabinet sa-l roage pe domnul doctor sa primeasca o mama cu un bebelus ..inaintea celorlalti..dupa care a medicul vizibil iritat.. a rugat-o sa plece sa continue consultanta.Dupa 10 minute a intrat cineva de la receptie in timpul consultatiei intrebandu-l pe doctor ceva de parca noi eram extraterestri.Lipsa de respect si profesionalism din partea spitalului.Total dezamagita

    RăspundețiȘtergere
  5. Faceți-vă abonamente la Sanador!nr 1

    RăspundețiȘtergere