luni, 21 mai 2012

Carucior pentru 4 ani



Noul nostru carucior!
Stiam de mult ca in alte tari nu e nimic neobisnuit sa vezi un copil de 4, 5 sau 6 ani intr-un carucior. Destul de repede am realizat si de ce.
De cand s-a nascut B plimbarile noastre s-au limitat drastic. Cand era bebe ne deplasam peste tot cu masina. Mai tarziu la fel - singurul sport pe care il practicam eu si sotul meu era mersul pana in parcare! Urca in masina, coboara din masina...

Acum nu mai am emotii cand ne plimbam cu B prin oras, dar constat ca oboseste totusi. Eu ador mersul pe jos, un traseu Colentina - Casa Presei era inainte obisnuit pentru mine.
Saptamana trecuta am mers cu B pana la Sephora sa-mi iau un parfum si pe drum mi-a venit chef sa revad parcul copilariei mele, Ioanid, sa-i arat si baietelului meu "stancile" pe care ma jucam eu cu prietenii cand eram ca el. In functie de poveste erau castel, tron, temnita...si cam ce doream noi de fapt. Asa ca l-am luat pe jos din centru pana in parcul Ioanid, pe stradutele laturalnice pe care n-am mai fost de atata vreme. A fost o zi grozava, ne-am jucat si Alba ca Zapada pe pietrele alea mari, era si un loc de joaca, B s-a distrat nemaipomenit. Daca ar fi fost dupa mine ne si intorceam pe jos pana acasa, dar B obosise asa ca am luat un taxi.
Mi-a revenit placerea plimbarilor pe jos, m-am saturat de scurtele trasee zilnice casa - parc, vine si vacanta la mare, asa ca am comandat un carucior pentru pustiul meu! Un Baby Design Trip pe care de-abia il astept! Este un carucior sport, rezista pana la 20 kg , inchidere tip umbrela.
Asta inseamna ca in we o sa facem niste plimbari lungi si frumoase prin Cismigiu, Centrul Vechi sau oriunde avem chef fara sa ne fie teama ca oboseste copilul si trebuie sa ne oprim...Cool!

7 comentarii:

  1. Ati reusit sa iesiti pe undeva? :)
    Sa il stapaniti sanatosi! spor la explorat orasul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi nu, ca n-am avut chef pe vremea asta de plimbari in afara perimetrului obisnuit!:)
    De fapt noi l-am luat mai mult pentru vacante, ca Bobby are 17,5 kg acum si nu mai poate nimeni sa-l duca in brate pe distante prea lungi, ca pana acum. Cred ca o sa ne fie foarte util inca vreo 2-3 ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. Exact caruciorul asta mi-a fost si mie recomandat. Fetita noastra are aproape 4 ani (in decembrie), 17 kg si oboseste tare repede, mai ales ca are si piciorusele in X. Am tot amanat sa-l luam, sotul nu a fost de acord, dar cred ca, pana la urma, tot acolo ajungem, nici noi nu o mai putem cara... Ea e incantata sa stea in carucior...

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa e, copiii mici pot sa se joace 2-3 ore dar obosesc repede atunci cand merg pe jos. Si e firesc sa fie asa, sunt adulti care iau autobuzul pentru 2 statii!
    De anul trecut caut, dar de-abia acum au adus si la noi.
    In plus, pe langa joaca lor trebuie sa le ramana ceva energie si pentru sporturi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Roxana. Sunt si eu in cautarea unui carucior pentru fetita mea, are 3 ani si doua luni si 15 kg jumatate. Asadar majoritatea carucioarelor pentru copii nu sunt bune, deoarece limita de greutate este de 15 kg. Am aruncat o privire pe siteul producatorului la caruciorul pe care l-ai luat tu (http://www.babydesign.eu/en/trip/wozki-babydesign) si nu zice nimic de limita de greutate. De asemenea, m-am uitat si la cateva siteuri de pe la noi, si la unele scrie ca limita pt el este de 15 kg. Deci intreb: de unde stii ca e recomandat pana la 20 de kg, si cum v-ati descurcat voi cu el? Sper sa vezi comentariul meu avand in vedere ca au trecut deja 2 ani de la articolul tau.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ramona, se specifica in prezentarea produsului. Vad ca pe site-ul producatorului nu se spune nici varsta pentru care e recomandat, asa ca n-ar fi asta singura lipsa. Noi l-am folosit peste 1 an in we, e in stare perfecta, nimic deteriorat.

    RăspundețiȘtergere
  7. a me are 4 ani si adoarme cand iasa de la gradi si trebuie sa o car in brate dupa o zi de munca si gravida find...si noi vrem carut asa

    RăspundețiȘtergere