vineri, 3 iunie 2016

Mr. Big - firma careia nu-i pasa daca vinde ceva vreodata...




Mr.Big sunt niste baieti din Harghita care fac lenjerie : 'exprima calitate, confort, lejeritate", ca sa citez de pe site-ul lor. Mie imi plac produsele lor, mai ales boxerii pentru copii. Nu sunt calitatea Jolidon din vremurile apuse, dar tin aproape si se mai si gasesc prin Bucuresti...

 Dar, daca vrei o comanda online fiindca nu ai timp sa cauti ce-ti doresti te lovesti de un site care nu functioneaza. Dupa o selectie entuziasta de produse pe site-ul lor si o incercare nereusita de plasare comanda pe motiv de "invalid CNP ", frustrata, i-am contactat pe Facebook.

Clar, o sa credeti ca au remediat problema...Nici ca le-a pasat!! La  a doua incercare de a plasa o comanda online, peste vreo luna, am avansat pe site-ul lor de la "invalid cnp" la "invalid cnp + invalid cod postal". 

Tine-o tot asa Mr.Big si nu te mira foarte cand te-oi trezi si tu cu "faliment+ insolventa", desi ai produse bune!

Chat Facebook cu Lenjerie Mr. Big;

     
Chat conversation start

Buna ziua, Am vrut sa plasez o comanda pe site-ul dvs si imi tot apare 'invalid cnp'. ..Si, in fapt, ce nevoie aveti de cnp ca nu inteleg deloc...!!

Buna ziua, nu avem nevoie de CNP-ul nimanui, dar pentru a putea intocmi factura fiscala+chitanta, se solicita aceasta informatie. Este la latitudinea clientului daca il completeaza sau nu. Incercati sa plasati comanda fara a completa deloc acea rubrica si ar trebui sa functioneze. Practic, este setat doar sa numere cifrele completate nu si validitatea acestora. Multumesc.

Eh, tocmai aici e problema: afiseaza constant 'cnp invalid' orice fel de 13 cifre as completa eu... Incercati si dvs!
Chat conversation end
Seen 2 April
Type a message...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu