luni, 24 septembrie 2012

Medici de evitat: dr. Agache Armand (ORL), Medlife

Recent sotul meu a avut o programare la dr. Agache Armand (ORL), Medlife Grivita. Scopul acestei vizite a fost unul relativ simplu: scoaterea unui dop de ceara din urechea stanga, dop altminteri foarte vioi si care si-a facut simtita prezenta inca de la formare, deplasandu-se vesel si sonor la orice miscare a capului. Ceea ce devenise chiar un pic stresant, din fericire insa si-a gasit dupa vreo cateva zile o pozitie stabila si a stat cuminte.

Ei, dr Agache Armand nu a vazut niciun dop de ceara!! Nu e, si daca nu e...atunci nu e!!
Dar ce e? Pai, ar fi un polip in gat care necesita operatie si n-ar fi rau sa faceti si o tomografie sa vedem ce e pe-acolo...Pastram legatura, sa va programati pentru operatie! Ar trebui sa faceti si o audiograma, dar la alt centru Medlife fiindca aici nu avem aparatura.
Man, ai ramas fara cablu la tv??!!
Din (ne)fericire sunt relativ obisnuita cu imaginatia debordanta a medicilor de la noi asa ca nu m-am impacientat. Dupa un google search pentru o minima informare in domeniu i-am facut sotului meu o noua programare, tot la Medlife, la prof. dr. Vasile Ciuchi, fost sef Clinica O.R.L. in Spitalul Clinic Militar Central  si considerat unul dintre cei mai buni medici ORL din tara.
Dr. Ciuchi a identificat imediat dopul de ceara, despre polip a spus ca nu prezinta nici o problema si a recomandat just in case o audiograma la un centru specializat - fiindca la Medlife nu se face dar dr. Agache Armand habar n-avea desi e angajatul clinicii.
Asta a fost experienta noastra cu dr. Agache Armand, Medlife Grivita!

21 de comentarii:

  1. Numele meu este Andrei Stefan, am fost operat pentru amigdalita de Dl. Doctor Agache Armand in februarie 2010. Operatia a fost impecabila, la 4 ore dupa aceasta puteam sa mananc! De asemenea a rezolvat in aceeasi operatie niste probleme la cornetele nazale si polipi. L-am cautat pe Google ca sa il sun sa imi recomande un medic din alta specializare, si am gasit pe primul loc acest post. Mi se pare nedrept sa ii patati numele, in conditiile in care sotul Dvs. chiar avea un polip.

    Multumesc,
    Andrei Stefan
    0742 66 86 14

    RăspundețiȘtergere
  2. In primul rand sotul meu avea un dop de ceara pe care dr Agache Armand nu l-a vazut!! Un dop de ceara e o problema comuna, vi se pare normal ca un medic ORL-ist sa nu il identifice?!
    Iar polipul se pare ca nu trebuia oparat. Dr Ciuchi a dat si motivele, din pacate nu am retinut eu explicatiile medicale. Oricum, ideea de baza era ca nu pune probleme si atunci la ce bun o interventie invaziva?!
    Personal sunt relativ ingrozita, raporat la calitatea sistemului medical de la noi, ca a trebuit sa mergem tocmai la un prof. dr, fost sef clinica ORL la spitalul Militar Central pentru un banal dop de ceara...

    RăspundețiȘtergere
  3. V-am urmarit cu interes postarile de-a lungul timpului si imi plac recomandarile pe care le faceti...de la muzici pana la retetele culinare pentru copii (sunt mama ca si dvs). Asa am dat peste postarea de mai sus si as dori sa relatez si eu o intamplare...
    Am mers la un medic cu aceeasi problema ca a sotului dvs, dop de ceara...medicul l- a descoperit in prima secunda, l- a scos fara nici o problema. La putin timp mi- a racit si fetita care, la vremea aceea avea 4 ani si care, pana la acea varsta, nu intra intr-un cabinet medical decat dusa in brate, cu plansete... de consultat nu mai vorbesc...tragedie mare. Am hotarat sa merg cu ea la acelasi medic despre care v-am vorbit. Din primul moment al intalnirii, intre medic si micuta pacienta s-a creat o comunicare excelenta, pentru prima oara s- a lasat consultata cu zambetul pe fata, scaunul pacientului este "prietenul" ei si, mai mult de-atat, notiunea de doctor s-a schimbat total pentru ea...cand va fi mare, vrea sa se faca doctorita! Pe mine, ca mama, ma bucura sa stiu ca fetita mea si- a castigat un prieten si, mai ales, un medic FOARTE BUN.Numele lui este Agache Armand...Nu vreau sa fac reclama nimanui, vreau doar sa arat ca nu este tocmai corect sa generalizam o situatie..." A evita" e un termen prea dur, sa lasam si altor parinti ocazia sa descopere calitatile sau defectele unui doctor...

    RăspundețiȘtergere
  4. Din ce am citit pe forumuri am observat si eu ca parintii sunt multumiti de dr Agache Armand. Sincer eu nu inteleg cum poti fi ORL-ist pentru copii, dar si adulti. Cand am avut probleme cu piciul noi am fost tot la Medlife dar la dr Andrei Borangiu, care este angajat la spitalul "Marie Curie" (fost Budimex). In fiecare zi consulta si opereaza numai copii, iar la Medlife acorda consultatii tot la sectia ORL - pediatrie.
    Chiar n-as avea curajul sa-mi duc baietelul la un medic cu o experienta clinica asa limitata, ma refer la dr Armand. Fiindca, obiectiv vorbind, cata lume se opereaza la Medlife pe zona ORL?!
    Iar experienta noastra cu dr Agache Armand a fost ciudata rau, chiar nu imi inchipuiam ca un medic ORL-ist poate sa nu detecteze un dop de ceara!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Din cate stiu, opereaza zilnic si adulti si copii...deci nu e chiar limitata activitatea dansului . Repet, nu incerc sa va conving de nimic, am simtit doar sa-mi exprim si eu parerea legat de dl doctor avand in vedere experientele noastre, ale mele si ale fiicei mele...diagnostice potrivite, tratamente de fiecare data cu rezultate foarte bune, vor urma si interventii chirurgicale. Va inteleg experienta pe care ati avut-o ...insa, una e sa o impartasiti cu cititorii si alta e sa ii indemnati sa evite...
    Numai bine va doresc...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rose Gremi, acesta este titlul meu de rubrica!
      Dupa parerea mea e un semnal de alarma daca un ORL-ist nu detecteaza un dop de ceara!! Nu credeti?
      Zilnic am nenumarate experiente negative, dar nu stau sa le insir pe toate pe blog. Aici scriu numai ce mi se pare mie relevant si pentru altii.

      Ștergere
  6. Pana una..alta, trecand peste acest subiect, vreau sa va felicit pentru blog, pentru baietelul minunat dar si pentru muzicile postate...sunt in domeniu si imi face placere sa le urmaresc... Asteptam in continuare noutati...

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici experienta mea cu dl. Agache nu a fost extraordinara din perspectiva amabilitatii. Nu pot aprecia din punct de vedere profesional. Nu cred ca are sens sa mai povestesc. O fi avut o zi proasta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ziua.Sunt pacienta domnului doctor Aghache, impreuna cu baietelul meu de 8 ani .Mergem la dansul de vreo 5 ani.Am ajuns la dumnealui dintr-o intamplare,dupa ce am fost la foarte multi doctori renumiti,profesori etc.care refuzau sa-mi scoata amigdalele pe motiv ca intre ultima vindecare si operatie trebuie sa treaca cel putin 3 saptamani.O doamna asistenta din Medlife m-a indrumat catre dansul(ea insasi fiind operata de el la ureche in urma unui accident de masina).
    M-am programat,i-am povestit ca nu mai support infectiile repetate si doresc sa scap de ele...Dansul m-a intrebat cand vreau sa ma operez? I-am raspuns zambind ca doresc "ieri"...Am stabilit data,m-a operat,totul a decurs foarte bine.Au trecut 5 ani si nu mai am problem cu gatul.Alex e foarte incantat cand mergem la ORL si il considera prieten pe dl doctor.Si copilul a fost tratat super bine,tratamentul a fost intotdeauna correct...Daca am vreo nelamurire il sun si dansul imi explica ce nu am inteles.
    Dupa cum spuneti si dl prof Ciuchi,i-a indicat sotului sa faca o audiograma...in ceea ce priveste dopul,nu stiu ce sa spun...
    Dar asa cum au spus si Rose si dl Stefan,este un medic si un om extraordinar si nu merita sa fie desfiintat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua! Nu cred ca l-am 'desfiintat' pe dr Agache Armand, doar am relatat experienta noastra cu el. In ceea ce ma priveste nu accept medici cu 'stari', care se cred semi-zei si te trateaza in functie de cum le e lor ziua...Aveti curaj sa duceti copilul la un ORL-ist pentru adulti, tousi sunt specializari diferite. ORL-ista mea mi-a spus clar ca ea nu trateaza copiii (si nici n-are voie!) cand am intrebat-o la o faringita a lui Bobi daca pot sa-l aduc la ea.

      Ștergere
  9. Buna seara!Am auzit foarte multe vorbe de lauda la adresa domnului dr.Ciuchi.Tatal meu se confrunta cu o hipoacuzie severa de foarte multi ani...Va rog din suflet,spuneti-mi unde il pot gasi pe dl dr Ciuchi,intrucat am inteles ca nu ma colaboreaza cu Medlife.Este adevarat?...Va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua! Din pacate nu stiu unde il puteti gasi pe dl prof Vasile Ciuchi. Multa sanatate tatalui dvs!

      Ștergere
    2. Il gasiti la:

      Centrul Medical Medico-Clinique

      Str. Visarion nr 9 (linga Piata Romana) Sector 1, Mobil: +40723.501.900, +40753.501.900

      Ștergere
  10. EVITAȚI profesor Ioan Buraga și Cristina Baetu de la Spitalul Colentina Neurologie. Sunt o "echipa" a morții! L-au externat pe tatăl meu din terapie intensiva cu SOC SEPTIC fără sa ne informeze cineva despre așa ceva! Tatăl meu a făcut un AVC hemoragic (operat în Iași) și a nimerit la Profesorul Morții. A luat 4 bacterii din spital iar dumnealor i-au dat antibiotic fix cât pentru o răceală. Lui trebuia sa i administreze antibiotic măcar vreo 8 luni. Cauza decesului: Soc septic.I-au lăsat un cateter în el timp de 3 săptămâni!și cică se dau mari cercetători științifici! Din cauza acestor INDOLENȚI azi eu nu mai am tata...Gunoiul de sub preșul de la ușă este mai valoros de cât acești indivizi...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine dr Cristina baetu ma plimba din aprilie în baston pe drumuri mi a pierdut dosarul în loc sa ma bage în program fac a 2 a oara analizele HIV și singe și hepatice 140 lei rusineee

      Ștergere
  11. Am fost operat de sept deoarece nu puteam sa mai respir pe o nara. Am fost recomandat de catre clinica la domnul Agache Armand. Desi operatia a fost costisitoare, la 2 saptamani dupa nu mai puteam sa respir mai deloc, pe ambele nari. La 3 saptamani dupa, dansul mi-a spus ca am canalele prea inguste si ca ar mai fi nevoie de inca o operatie, alti bani, alta distractie.

    Subscriu, de evitat dr Agache Armand, nu spune prea multe, doar zambeste si te ia cu zaharelul.

    RăspundețiȘtergere
  12. Canale prea inguste sau era ceva cu cornetele nazale? Si eu m-am operat la nas ( la altcineva) si stiam ca e posibil apoi sa mai existe mici interventii (de obicei prin radiofrecventa). Asa ca la nici 6 luni am facut o turbinoplastie.

    RăspundețiȘtergere
  13. De evitat hematologul VOICAN IRINA GABRIELA ,Spitalul Universitar .
    Mihaela ,29 de ani.

    RăspundețiȘtergere
  14. Și eu am avut o experienta cu acest doctor în iulie 2022, nu mi se pare ca are o abordare corecta. Poate este un doctor bun dar nu știe sa vorbească cu oamenii și asta pt mine este un mare minus. Am fost ulterior la Andrei Borangiu care este tot la medlife și e diferența ca de la cer la pământ. Unii sunt făcuți pentru profesia asta, alții trec doar niște bife..ca la un examen grila. Nimeni, dar pe nimeni nu am auzit sa se plângă de ex. De dl. Doctor Borangiu. Armand agache a fost arogant.

    RăspundețiȘtergere