marți, 8 mai 2012

PUCK - Spectacol muzical pentru copii

Un spectacol extraordinar, captivant, plin de nerv, interactiv pus in in scena de Compania de teatru Elementalii. Am fost duminica trecuta cu B si am plecat incantati! Simpaticul spiridus Puck i-a amuzat pe copii, a vorbit cu ei (ador spectacolele interactive pentru copiii mici, nici nu stiu daca ar trebui sa fie altfel!) i-a dat replica Titaniei. Muzica buna, decoruri de calitate.
Mi-as dori sa existe scene pentru astfel de trupe de teatru si ma irita monopolul pus de unele companii acolo unde copiii nostri ar putea merge. Cum ar fi Paiata la Clubul Taranului. Aceleasi spectacole de 2 ani, decoruri triste, actori imbatraniti. Am fost la un singur spectacol, cel de Craciun, si am crezut ca mor de plictiseala. Scriptul , o simplitate - repetitiv si lipsit de umor - ca nu m-am distrat eu poate n-ar fi relevant, dar copiii nu radeau... B le-a vazut pe toate, dar in compania lui tati!
De cand a implinit baietelul meu 2 ani, zilnic ar netul in cautare de evenimente pentru el. Cele doua teatre consacrate pentru copii - Tandarica si Creanga - au spectacole preponderent pentru cei mai marisori, plus ca am auzit in preajma mea atatea dezamagiri exprimate ca nici nu ma gandesc sa ma apropii de ele prea curand.
In plus, mi-as dori mult spectacole moderne, muzicale, fara Creanga si Ispirescu.
Pana acum am punctat 'The Rolling Strings" si "PUCK". Mai am pe lista "Musafirii din camera mea' de la MiniArtShow.
Altfel, pentru cine vrea sa vada "PUCK", se va mai juca in curand la Biblioteca Nationala. Noi o sa mergem din nou!!

P.S. N-am facut poze, am fost prea prinsa de spectacol...

VIDEO: Puck - Spectacol muzical pentru copii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu