duminică, 18 aprilie 2010

Lista neagra okazii.ro ( update)




Eh, cred ca am luat plasa la o licitatie pe okazii.ro! Vreau sa vand salteluta de joaca a lui Bobby si a castigat una Sarandu (Ungurian Ana Maria) din Bistrita - intre timp a mai dat-o in bara asa ca si-a schimbat nick-ul, acum e doncarlo08....Trimis colet pe banii mei, asteptare, mail-uri fara raspuns, telefoane care sunau la ziduri...8 zile!!!
La un search soft pe net am constatat ca dna Ungurian mai e pe lista neagra a unui blog de vanzari haine pentru copii...Deci sta bine si la mine pe blog!
Ana Maria Ungurian you are a very, very bad girl!!!

Update 1: Dupa o reclamatie la okazii.ro si aparitia acestor randuri dna Ungurian s-a grabit sa ridice coletul de la Posta, ca, din fericire pentru unii, sta in asteptare 10 zile ca pe vremea lui Ceausescu.
In lumina celor petrecute m-am decis sa curm fara mila cariera mea de "vanzator", si sa raman la ce stiu sa fac mai bine: cadouri! Si sa pastrez lucrurile amintire!
Singura chestie care ma oftica putin e ca n-am stiut ca blogul meu permite celui care a postat sa-si stearga mesajul....neatentie la setari, se intampla si la case mai mari! Era misto cum ma ameninta Ana Maria pe mine ca "o sa vad eu" si ca " nu stiu cu cine m-am pus".
De fapt stiam foarte bine, ca ma documentasem ceva pe net si nici ea nu s-a zgarcit cu furnizarea informatiilor in spatiul public.

Upadate 2: Acum eu am calificativ negativ de la ea pe okazii.ro pentru ca n-am stat ca tuta numarand frunzele copacilor cand ea nu raspundea la mail-uri si al meu, negativ la adresa ei, e suspendat. Si asta imi aduce aminte de intrebarea pusa unei amice de un secretar de partid, inainte de '89 in cadrul unei sedinte de "indreptare atitudine la locul de munca": "De ce tov. X?! De ce?!"

Hai sa-i dedic si o melodie lui Ana!

6 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Jignii" se scrie cu un singur "i", iar o propozitie/fraza incepe cu majuscula!
    In rest: Ana Maria, Ana Maria...ce mai neadevaruri spui tu!! Nu ma asteptam la asa ceva din partea ta, pe cuvant...

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai ca-mi place, sa-mi spui povestea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Big story...O tipa care si-a cumparat vreo 3 parfumuri "fake" si dupa aia n-a mai avut bani de jucaria lui Bobby. S-a speriat cand i-am facut "petitie" la conducerea site-ului ca nu-mi mai raspunde la mesaje bla, bla...si a platit in ultima clipa! :))))
    Mai bine spune-mi tu ce mai faci?

    RăspundețiȘtergere
  5. O cunosc si eu pe Ana Maria Ungurian,din Bistrita. Asa face mereu, numai incurca lumea si foloseste prietenii!

    RăspundețiȘtergere
  6. sa nu cumparati niciodata d la telefoane_gsm2000 din bucuresti,fraieru am vb q el prin mesaje p okazii pt o husa,si am ajuns la un acord si mia zis sa ii dau Cumpara Acum si eu am dat cumpara acum,dupa 3 zile ma trezesc q un mail d tipu Cerere returnare comision si dupaia p okazii imi da calificativ negativ k cik nu am licitat,deci copilul asta isi merita o bataie,dak il intalnesc nush c ii fac.....voi ascultatima p mine si uitativa la kte calificative negative are,asa va dati seama c fel d om e

    RăspundețiȘtergere