duminică, 25 aprilie 2010

Medici de evitat: dr Luis Mendez, Clinica 'Regina Maria'




Medicului Luis Mendez ( obstetrica-ginecologie) i-a fost ceruta demisia de catre Medlife pentru culpa medicala. Potrivit informatiilor din interiorul maternitatii sus-mentionate, o pacienta a ajuns la histerectomie din cauza unei greseli pe care Mendez a savarsit-o in timpul unei cezariene. 
Acum profeseaza la Maternitatea "Regina Maria" a Centrului Medical Unirea. 
Nu-i asa ca Romania e o tara minunata??!!

3 comentarii:

  1. Ce sa spun?doar atat: este medicul mamei mele si al meu de cel putin 15 ani,il cunosc foarte bine ca medic...doar atat pot spune ca-l numesc salvatorul mamei mele,este medicul care a slavat-o si datorita lui mama mea traieste de mai bine de 6 ani de la operatia efectuata de el,iar eu sunt pacienta lui si am incredere deplina in el..este un om si un medic exceptional.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe mama dvs a salvat-o, iar o alta femeie a facut histerectomie din cauza ca dansul a uitat un instrument medical in abdomen in timpul interventiei chirurgicale si nici la controale nu a luat in seama simptomele pacientei.

    O pacienta a aflat de la anestezista (la controlul pre-operator)ca are hepatita B, cu risc de transmisie la copil. Dr Mendez nu se uitase cu atentie la analize. A trebuit sa comande in regim de urgenta vaccinul in Ungaria.

    O pacienta a facut in timpul sarcinii un fibrom pe col care a atins la nastere diametrul de 12 cm. La externare dr Mendez nu a mentionat in foaie acest aspect si, implicit recomandarea controlului obligatoriu ecografic. S-a multumit sa-i spuna pacientei, la insistentele ei, ca fibroamele se retrag de regula dupa nasteri.
    Si aceasta pacienta a ajuns la histerectomie, la 1 an de la nastere.

    Cam ca la ruleta ruseasca, nu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost la el luna trecuta pentru o colposcopie si a fost absolut traumatic. In timpul examinarii, i-am spus ca ma doare si sa manevreze mai usor instrumentele, nu a reactionat, nu a zis nimic, a continuat in acelasi ritm. La final, nu a explicat raportul medical, mi l-a pus in brate si a zis: iesiti afara si spuneti-i urmatoarei sa intre. Ar trebui sa lucreze intr-un abator, nu intr-o clinica privata. Am avut dureri pelvine 2-3 zile dupa aceea, pur si simplu nu pot intelege ce cauta un astfel de personaj la Regina Maria...

    RăspundețiȘtergere